Елеонора Чорноморченко
11 августа 2022

«Укрзалізниця» запустила власний мобільний застосунок

«Укрзалізниця» разом із Mastercard реалізувала власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів.  Про це перевізник заявив на своєму сайті.

Фото — Укрзалізниця.

Фото — Укрзалізниця.

У новому застосунку користувачі зможуть придбати та повернути квитки на потяги далекого сполучення по Україні, знайти необхідний рейс і відповіді на поширені запитання щодо перевезень та отримають легкий доступ до особистого кабінету з  історією рейсів. Також програма надсилатиме сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда.

Важливо, що у програмі не буде додаткової комісії при оплаті квитків, адже «Укрзалізниця» є їхнім прямим продавцем.

Тестування нового застосунку провели в липні, і відсьогодні його можна завантажити у Google Play Market та AppStore.

Також «Укрзалізниця» розповіла, що наступним етапом діджиталізації компанії стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів, як-от перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошук загублених речей чи бронювання лаунжу.

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров також повідомив, що у потягах тестують інтернет від Starlink, щоб дати змогу пасажирам завжди залишатися на зв’язку.

читайте также
Комментарии