Фото — Укрзалізниця.
У новому застосунку користувачі зможуть придбати та повернути квитки на потяги далекого сполучення по Україні, знайти необхідний рейс і відповіді на поширені запитання щодо перевезень та отримають легкий доступ до особистого кабінету з історією рейсів. Також програма надсилатиме сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда.
Важливо, що у програмі не буде додаткової комісії при оплаті квитків, адже «Укрзалізниця» є їхнім прямим продавцем.
Тестування нового застосунку провели в липні, і відсьогодні його можна завантажити у Google Play Market та AppStore.
Також «Укрзалізниця» розповіла, що наступним етапом діджиталізації компанії стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів, як-от перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошук загублених речей чи бронювання лаунжу.
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров також повідомив, що у потягах тестують інтернет від Starlink, щоб дати змогу пасажирам завжди залишатися на зв’язку.