Свій наказ влада пояснила тим, що залізничний оператор не може дотримуватися стандартів безпеки. 18 вересня місцева газета повідомила, що на «залізничній вулиці» під потяг потрапив іноземний турист, коли намагався зробити фото. Чи зможуть підприємці відновити діяльність, наразі невідомо.
Уряд вже намагався закрити локацію у 2019 році, проте потім змінив рішення, оскільки на фоні пандемії COVID-19 ця локація приносить прибуток підприємцям.
Залізницю побудували французькі колонізатори на початку ХХ століття. Зараз нею керує національна залізнична компанія В’єтнаму. У 1950-60-х роках навколо колії були побудовані житлові будинки для сімей залізничників. Ресторани та кафе тут почали з’являтися в останнє десятиліття.
Власник одного із закладів Ле Туан Ань каже, що місцеві мешканці регулярно прибирають колії та попереджають туристів про наближення поїзда. Він додав, що з 1965 року не бачив жодних інцидентів.
Дуже коротко: війна поставила під загрозу нашу роботу, тому ми просимо вас допомогти й далі робити те, що в нас добре виходить, — розповідати про культуру, науку, доказову медицину та психологію, історію, архітектуру та урбаністику, права людини, секс і фемінізм. А ще якими постають ці теми при погляді крізь призму війни.
Як це зробити?
Patreon | Банка Monobank | PayPal: info@mayak.org.ua