30 июня 2018

Уважно обирайте туроператора: МЗС опублікувало інструкцію для українських туристів

Частина українських туристів, які два дні не могли вилетіти з Тунісу до Харкова через суперечку туристичного оператора та авіаперевізника, повернулася додому. Решта українців чекає на повернення. Про це повідомили в МЗС України. Тим часом на сторінці Департаменту консульської служби України вирішили нагадати як планувати подорожі та що робити у форс-мажорних обставинах. Рекомендації до подорожі: – ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути; – уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у випадку виникнення форс-мажорних обставин; – уважно вивчити умови контракту щодо надання туристичних послуг; – враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож; – зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України “ДРУГ“, який є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном. Інформація щодо прав пасажирів розміщена на веб-ресурсі Державної авіаційної служби України. Якщо застрягли в аеропорту: – невідкладно встановити та підтримувати зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги; – інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні; – невідкладно зателефонувати на «гарячу лінію» посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua. У коментарях до опублікованої інструкції користувачі порадили штрафувати та відбирати ліцензії у недобросовісних компаній, а не роздавати рекомендації.
Комментарии