Фото — Unsplash.
Протягом останніх двох десятиліть у справжньому сирі «Пармезан» є унікальний буквено-цифровий код з походженням продукту. Однак за даними консорціуму Parmigiano Reggiano (офіційна торгова група сиру), ринок з підробками майже такий ж великий, як і офіційний. В середньому продажі справжнього сиру приносять компанії близько 2,44 мільярдів доларів, однак сумма продажу підробленого сиру становить 2,08 мільярда доларів.
За словами представників консорціуму, мікрочіпи p-Chip у казеїновій оболонці «створюють цифрового «двійника» для кожного продукту». Чіпи менші за крихту солі та дуже міцні, що забезпечує легке та швидке сканування.
У нових оболонках з мікрочіпами планують тестово випустити 100 тисяч голів сиру у другому кварталі 2022 року. Після цього компанія зможе визначити, чи варто залишати цю технологію як постійну частину свого виробництва.