Фото — Heineken.
Нову колекцію пивоварня розробила разом із дизайнером Домініком Чамброне, якого ще називають Взуттєвий Хірург (The Shoe Surgeon). Раніше він створював кросівки на замовлення для американського баскетболіста ЛеБрона Джеймса та канадського репера та актора Дрейка.
Це буде лімітована колекція — у ній будуть лише 32 пари. Перші сім з’являться у продажу в Сінгапурі у четвертому кварталі 2022 року. Їх продаватимуть у В’єтнамі, Кореї, Тайвані, Індії та Китаї. Кожна пара матиме гладку зелену основу зі сріблястими та червоними вставками. В прозорій підошві буде пиво, а в язик кросівок вбудують знімну металеву відкривачку для пляшок пива.
Компанія повідомляє, що такою новинкою хоче відзначити інновації, що лежать в основі їхнього нового вареного пива — Heineken ® Silver. До створення концепту долучилась також креативна агенція BBH Singapore.