Період Відродження (1400–1599 рр):
«Пекло, деталь хтивого» (1394) — Таддео ді Бартоло.
«Битва оголених» (1475) — Антоніо Поллайоло.
«Створення Єви» (1511) — Мікеланджело Буонарроті.
Бароко–рококо та імпресіонізму (1600–1899 рр):
«Вибір Геркулеса» (1637) — Нікола Пуссен.
«Оголений чоловік» (1758-1800) — П’єр Поль Прюдон.
«Гнів Ахіллеса» (1847) — Франсуа-Леон Бенувіль.
Сучасність (1900–2020 рр):
«Оголений чоловік обличчям праворуч» (1956) — Марк Бірд.
«Навчання танцюриста» (2017) — Деніел Барклі.
На думку вчених, це зумовлено зміною уявлень про чоловіче тіло та підкреслює необхідність кращого розуміння та сприйняття розміру органа у чоловіків.