Валерій Лавровський
04 января 2023

В Україні порушили справу проти виробника IQOS через неправдиву рекламу

30 грудня Антимонопольний комітет України (АМКУ) розпочав справу щодо компанії «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн», яка представляє в Україні фірму Philip Morris International. Її звинувачують у поширенні неправдивої інформації в рекламі системи нагрівання тютюну IQOS.

Фото — IQOS.

Фото — IQOS.

За даними АМКУ, справу порушено після звернення особи, яка з 2018 по 2021 рік користувалась IQOS та вважала, що система є більш безпечною для здоров’я, ніж звичайні сигарети. У заяві споживач затвердив, що не знайшов жодного підтвердження.

У своїй рекламній кампанії «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн» заявляла, що:

  • «повний перехід на IQOS становить менший ризик для вашого здоров'я, ніж продовження куріння»;

  • «IQOS виділяє на 95% менше шкідливих хімічних речовин порівняно з сигаретами».

Однак компанія не надала АМКУ документів, які підтверджують цю інформацію. Це означає, що дії бренду можуть порушувати закон «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме поширення інформації, яка вводить в оману.

Також в АМКУ нагадали, що за даними Міністерства охорони здоров’я України, яке посилається на міжнародні дослідження, будь-яка система нагрівання тютюну є небезпечною та не зменшує ризики від куріння.

Ми писали про дослідження, у якому розповідалося, що шкода від електронних сигарет така ж сама, як від звичайних.

читайте также
Комментарии