Serpstat зайняв 70 місце в рейтингу відомої американської платформи для пошуку бізнес-рішень G2 Crowd, повідомляє MC Today.
Компанія займається комплексним аналізом сайтів клієнтів і їх конкурентів.
Сервіс був запущений в 2013 році під назвою Prodvigator і являв собою внутрішній інструмент в агентстві інтернет-маркетингу Netpeak.
Через три роки сервіс виріс в окрему SEO-платформу та отримав назву Serpstat. Компанія надає послуги з аналізу сайтів, ключових фраз, посилань, моніторингу конкурентів та інших місій.
Перше місце в списку G2 Crowd зайняла Slack Technologies, розробник однойменного месенджера. На другому – Shopify, а на третьому – Google. Також до першої п’ятірки увійшли Mailchimp і Salesforce. Serpstat – єдині українці в списку.
Докладніше з рейтингом можна ознайомитись тут.
