Фото — CNN.
Франчайзинговим оператором бренду Domino’s в Італії стала компанія EPizza SpA. У 2015 році вона уклала угоду на десятирічну співпрацю. Domino’s планував створити в країні масштабну службу доставки, яка на той час ще не була розвиненою. Також виробник сподівався, що італійцям сподобається особливе меню, наприклад, піца з ананасом.
На початок 2020 року ePizza керувала 23 магазинами в Італії та ще шістьма через субфранчайзингового партнера. Проте у квітні 2022-го компанія оголосила про банкрутство.
ePizza заявила, що зазнала краху через величезну конкуренцію з місцевими ресторанами, які почали користуватися послугами Glovo, Just Eat і Deliveroo під час пандемії. Коли ж обмеження пом’якшили, то споживачі знову почали відвідувати сидячі ресторани замість Domino’s.
Згідно зі звітом італійського видання харчової промисловості Food Service, 20 липня компанія повністю припинила діяльність у всіх своїх магазинах Domino’s.