Фото — Marks and Spencer.
Нові зміни набудуть чинності вже цього тижня. Тепер клієнти супермаркету самі визначатимуть, чи придатні фрукти та овочі до споживання. Етикетки приберуть із понад 85% свіжих позицій.
Таким чином M&S прагне вдвічі скоротити харчові відходи від своїх продуктів до 2030 року (у порівнянні з показником 2018 року). Також компанія хоче перерозподілити всі їстівні надлишки їжі до 2025 року.
Раніше від етикеток з датами придатності відмовився німецький супермаркет Lidl, а також британські мережі супермаркетів Tesco та Morrisons. Натомість компанії пропонують клієнтам оцінювати стан продуктів самостійно, наприклад, перевіряти на нюх, чи придатне до пиття коров’яче молоко.