Елеонора Чорноморченко
19 июля 2022

Британська мережа супермаркетів прибере з фруктів та овочів термін придатності

Компанія Marks & Spencer, яка окрім виробництва одягу має також мережу супермаркетів, планує прибрати з 300 сортів фруктів і овочів етикетки «вжити до». Так у компанії хочуть скоротити кількість харчових відходів. Про це повідомляє The Guardian.

Фото — Marks and Spencer.

Фото — Marks and Spencer.

Нові зміни набудуть чинності вже цього тижня. Тепер клієнти супермаркету самі визначатимуть, чи придатні фрукти та овочі до споживання. Етикетки приберуть із понад 85% свіжих позицій.

Таким чином M&S прагне вдвічі скоротити харчові відходи від своїх продуктів до 2030 року (у порівнянні з показником 2018 року). Також компанія хоче перерозподілити всі їстівні надлишки їжі до 2025 року.

Раніше від етикеток з датами придатності відмовився німецький супермаркет Lidl, а також британські мережі супермаркетів Tesco та Morrisons. Натомість компанії пропонують клієнтам оцінювати стан продуктів самостійно, наприклад, перевіряти на нюх, чи придатне до пиття коров’яче молоко.

читайте также
Комментарии