Фото — CNN.
Уряд Німеччини вирішив використовувати водень як чисту альтернативу викопному паливу. Відтепер у країні почнуть курсувати 14 поїздів, які використовуватимуть водневі паливні елементи для виробництва електроенергії, яка живить двигуни. Лише 1 кілограм водневого палива зможе замінити приблизно 4,5 кілограма дизельного палива.
Нові потяги також будуть набагато екологічнішими. Вони мають низький рівень шуму та не викидають шкідливих речовин — із вихлопу виходять лише пара та конденсат. Також вони мають радіус дії 1000 кілометрів, тобто можуть працювати цілий день у мережі на одному баку водню. На їхньому маршруті вже облаштували водневу заправку.
Ще новий транспорт буде швидшим та розвиватиме максимальну швидкість 140 км/год, хоча звичайна швидкість на лінії становить 80-120 км/год.
Розробка угоди тривала десять років, а вартість реалізованого проєкту становить 92 мільйони доларів. Державна компанія LVNG почала шукати дизельні альтернативи ще з 2012 року, а у 2018 році машинобудівна компанія Alstom вже проводила дворічне випробування таких поїздів.
Після Нижньої Саксонії аналогічні потяги планують запустити ще у Франкфурті. Нині ж в Німеччині курсують приблизно 4000 дизельних поїздів.