
Відтепер в Китаї не вийде безвідповідально розмірковувати перед великою аудиторією на теми, що вимагають «вищого професійного рівня». Державне управління радіо і телебачення Китаю та Міністерство культури та туризму вимагатимуть від блогерів офіційного підтвердження їхньої компетенції. Перевіркою будуть займатися платформи, на яких інфлюенсери публікують контент.
Ці нововведення — продовження зусиль Пекіна щодо очищення свого надзвичайно популярного сектора прямих трансляцій від фейків та антинаукових тез.
Ініціативу підтримали найбільші китайські компанії від Tencent і Alibaba до власника TikTok ByteDance. Інфлюенсери використовують ці платформи для продажу продуктів та можуть заробити мільярди доларів продажів за лічені години. Проте цей фінансовий успіх у чималій кількості випадків супроводжують некомпетентні поради.
Минулого місяця китайські регулятори вже заборонили дітям віком до 16 років дивитися прямі трансляції після 22:00 та купляти віртуальні подарунки для інфлюенсерів.
Також у прямих етерах заборонено демонструвати велику кількість харчових відходів, предметів розкоші або екстравагантний спосіб життя, а вміст трансляції не повинен містити сексуальні натяки.